Welcome!

I am not a pig, I am not a pug.
My ears haven´t been cropped.
My tail hasn´t been docked.
I didn´t run into a wall or get hit in the face with a fry pan.
I do not bite (but my owner might).
That noise is how I breathe - I am not growling at your child.
I´m NOT so ugly I´m almost cute, and anyone who would say that is so stupid they´re almost smart.

I AM A FRENCH BULLDOG AND I`M PERFECT IN EVERY WAY!

onsdag 25 november 2009

Snart är man batman...



Idag fyller jag 6 veckor och jag växer så det knakar.
Det är mycket bus i valplådan och mamma Inez är lite lagom trött på oss valpar. Hon kallar oss visst för hulliganer. Kan inte förstå vad hon har fått det ifrån...

Några av mina syskon börjar se riktigt roliga ut. Det har hänt något konstigt med deras öron den senaste veckan. Helt plötsligt har de förvandlats från marsvinslika varelser till riktigt tuffa små valpar. Mitt ena öra är pågång att resa sig och det gillar jag. Så nästa vecka får ni passa er. Då får ni antagligen möta batmanfrallan Egon för första gången.

Uff Uff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar