Welcome!

I am not a pig, I am not a pug.
My ears haven´t been cropped.
My tail hasn´t been docked.
I didn´t run into a wall or get hit in the face with a fry pan.
I do not bite (but my owner might).
That noise is how I breathe - I am not growling at your child.
I´m NOT so ugly I´m almost cute, and anyone who would say that is so stupid they´re almost smart.

I AM A FRENCH BULLDOG AND I`M PERFECT IN EVERY WAY!

fredag 11 december 2009

Flera söta bilder på mig

Det är tydligen väldigt många som längtar efter mig och det kan man ju förstå;)
Jag är en riktig liten kelgris som är lugn och tycker om mys varvat med bus. Jag växer mycket och är fortfarande störst i kullen.
Min snälla kennelmamma Tina har tagit nya bilder av mig som ni får njuta av så länge innan ni får uppleva mig live.




2 kommentarer:

  1. Hej Mia! Vilka söta bilder. Nu ser vi fram emot att möta Drakula. Var önskar han sig av tomten? En stor BLODIG köttbit?
    Vi har berättat för Frasse och Tarzan att nu kommer Drakula och de vässar tänderna. De ser fram emot ett rejält rådslag tillsammans. Lycka till med skelettet och knåpa ihop alla benen rätt. Stor kram Inger och Lisa

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren!
    Egon ser också fram emot att få träffa bus kusinen Frasse och morfar Tarzan. Ni kan nog räkna med lite race runt, runt i huset.
    Egon blir glad för vad som hest till jul. Vad önskar Frasse och Tarzan sig?

    Kram Mia

    SvaraRadera